Was het geen koopjeszondag?

Standaard

Dag bloggers,

Overlaatst zei ik tegen Dylan dat ik graag nog eens een “citytrip” zou doen. Vandaag had hij een verrassing voor mij. Een dagje naar een leuke stad waar we nog niet waren geweest. Hij nam me mee naar de koopjeszondag in Breda, Nederland. Ik kon me geen beter vriendje voorstellen.

We begonnen onze dag met een lunch in Bagels&Beans, een klein maar kleurrijk plaatsje in het centrum. Heel leuk ingericht met appelsienen, veel hout en krijtbordjes aan de muur.
Dylan en ik aten allebei voor de eerste keer een bagel. Hij één met een omelet en ik met pesto en zontomaatjes. Een echte aanrader! Aangezien we zicht hadden op de winkelstraat, keek ik stiekem af en toe naar buiten. Zijn de winkels al open?

Koopjeszondag begon rond 13u en het was toch al 13u15? We slenterde nog een uurtje door de winkelstraat, maar hadden eigenlijk al door dat er vandaag geen winkels open zouden gaan. Naar huis dan maar zeker?

Wanneer we terug in de auto zaten, sloeg Dylan opeens af. Ik dacht: Rijdt hij nu verkeerd? Toen zag ik het bord ‘Roosendaal 25km’. Is het geen schatje? We hebben nog tot 17u gewandeld in ‘Rosada Outlet Shopping’ en ik ging met een paar zwarte ballerina’s naar huis. Toch nog even kunnen genieten van de laatste dag solden.

XOXO

Janne

Eén reactie »

  1. Pingback: Surprise! « Unforgettable Moments

Geef een reactie

