My ’18 and fabulous’ weekend

Standaard

Dag bloggers,

 


Ik heb een fantastisch weekend gehad. Vrijdagnamiddag kocht ik een schattig handtasje voor maar €5,99. Vrijdagavond ging ik naar toneel – wat eigenlijk wat tegenviel, maar de avond was top – en heb ik een roze worldshake gedronken. Dat was een kleurrijke en lekkere ervaring. Zaterdag hield ik een verjaardagsfeest voor mijn familie. Ik kreeg superleuke cadeaus! Centjes, fotokaders én een bon van IKEA om mijn toekomstige zolderkamer mee in te richten. Van mijn mama kreeg ik een shoptrip naar ‘Maasmechelen Village’, waar we nog eens wat ‘mother-daughter-quality time’ mee kunnen vullen.


 

Zondag deed ik opnieuw een verjaardagsfeest. Deze keer voor de familie van mijn vriend. Van hen kreeg ik een plateau van Londen in de stijl van mijn ‘room to be’, een nagelvijl met rozen, een Marylin Monroe juwelenpopje met een fantastische ring, een set zilveren armbanden én drie paar oorbellen. Ik was helemaal in de wolken. Van de vriend van mijn mama kreeg ik een bon van Wijnegem shoppingcenter en van de broer een cd van Cristina Aguilera. Deze verjaardag was top! 18 and fabulous!

XOXO

Janne

Geef een reactie

