Panters..

Standaard

Dag bloggers,

Dit weekend heb ik onverwacht kennis gemaakt met de panterprint.

Op mijn nieuw kleedje (zie vorig bericht) zie je naast bloemen ook panters – had ik zelf maar eerst door wanneer ik het thuis opnieuw aandeed – en ik heb vandaag een panterprint op de tippen van mijn nagels gekregen. Het is echt prachtig! Anders, maar echt tof!
Ik kreeg ook een vlindertje met een steentje op mijn rechtse ringvinger. Panters zijn in! Ik voel het!

XOXO

Janne

Geef een reactie

