De betekenis van een roos.

Standaard

Dag bloggers,

Na de eerste voorstelling van Kerst-therapie ontving ik een roos. Een grote witte roos als dank voor de medewerking. Ik vond het fantastisch! Na anderhalve week staat ze nog volop te bloeien. Rozen zijn altijd al speciaal geweest. Een rode roos staat symbool voor de liefde, een gele voor beterschap. Een witte had ik echter nog nooit gekregen. Ik ken niet alle betekenissen van haar witte kleur, maar voor mij is ze het symbool voor respect, vriendschap, het einde van iets prachtig en begin van iets moois.

XOXO

Janne

Geef een reactie

