Focus!

Standaard

Dag bloggers,

De laatste dagen kan ik me niet concentreren op huiswerk. Ik wil er aan beginnen maar als ik eenmaal aan tafel zit en mijn boeken open, laat de concentratie me in de steek. Ik weet ook hoe het komt. Ik denk de hele tijd aan toneel en aan de vrienden die ik daar gemaakt heb. Ik zit mijn tekst op te zeggen als ik moet leren. Mijn script kom ik ook overal tegen! Ik haat het om te zeggen maar ik mis het toneel spelen. Ik mis de repetities, het lachen, het onnozel doen. Ik mis mijn personage, het stomme kalf dat niet eens weet hoe ze een deur moet openen. Zelfs de moeilijke momenten zou ik duizend keer overdoen. Nu kom ik er voor uit. Ik mis het allemaal.

Maar vandaag ga ik studeren. Ik moet een semestertaak afwerken, een tekstje instuderen, me voorbereiden voor de examens. En het zal lukken ook! Komaan Janne, focus!

XOXO

Janne

Geef een reactie

