Ik wil ze niet kwijt.

Standaard

Dag bloggers,

Ik besefte gisteravond opeens dat ik, na onze voorstellingen, geen toneel meer speel. Ik kan niet meer naar repetities gaan, moet geen script meer leren. Dat vind ik ontzettend jammer! Natuurlijk houd ik nog contact met mijn regisseur en mede-acteurs, maar voor hoe lang? We zien elkaar enkel op de repetities en als díe wegvallen, dan moeten we weer tijd gaan maken. Iedereen weet hoe slecht we daar in zijn. Tijd maken voor vrienden, als je ze op geen enkel moment in je dagelijkse planning ziet? Lukt dat wel?

Ik hoop het, want ik wil ze niet kwijt. We zijn een geweldige groep geworden en alle mensen met wie ik samenwerk (binnenkort in de verleden tijd: samengewerkt heb) vind ik fantastisch. Ze hebben invloed gehad op mijn leven en ik hoop dat zij dat ook over mij zullen zeggen. Na al die maanden van hard werk, heb ik er echt een aantal vrienden bij!

XOXO

Janne

Geef een reactie

