Pushing cars?!

Standaard

Dag bloggers,

Vandaag wisten Dylan en ik niet wat te doen. Na lang zoeken, bleven we dan toch bij ons eerste idee: spontaan naar de cinema! We aten in de Quick en kochten 2 tickets voor “Grown ups”, een leuke komedie over 5 vrienden die na de dood van hun basketbalcoach terug afspreken. Ze gaan met hun gezinnen in een grote hut op vakantie. Ik vond hem echt goed. Romantisch en grappig.

Wanneer we terug thuis aankwamen, stond Dylan nogal ver met zijn snuit op de stoeprand (ze hebben parkeerplaats voor hun huis, waar de auto’s met hun neus tegen de stoeprand staan) en ik deed – om te lachen – een gebaar dat ik de auto wel even naar achteren zou duwen. Hij nam dat serieus en zei: “Probeer eens!” Ik schoot in de lach en duwde met volle kracht tegen de auto. Hij bewoog en ik schrok van mezelf! Ik kon de auto achteruit duwen! Blijkbaar is dat helemaal niet zo moeilijk, maar ik vond mezelf geweldig! Ik voelde me echt sterk.

Dames, als je jezelf een ‘boost’ wil geven, ga even naar buiten en duw de auto wat verder in de parkeerplaats. Werkt gegarandeerd!

XOXO

Janne

Geef een reactie

