Statement: Curls are back!

Standaard

Dag bloggers,

Gisteren kocht ik een krultang. Thuis probeerde ik hem direct uit en na een paar mislukte krulletjes kwam ik uit op mooi krullend haar. Ik vond het prachtig. Maar als ik dit voor school zou willen doen, moet ik ten laatste om 5u30 opstaan. Nee, dank je!

Na lang piekeren besloot ik dan toch om vandaag naar de kapper te gaan en een permanent te laten zetten. Ik wou grote uitgezakte krullen, die vanaf het midden van mijn hoofd begonnen. De kapster zei botweg tegen me: “Gaat niet!” Ik vroeg waarom niet en ze zei dat dat effect alleen maar haalbaar was met een krultang. Ik dacht teleurgesteld aan mijn mooie krullen en vroeg of er een andere oplossing was.

Een paar uur later kwam ik buiten met dit! I LOVE IT. Mijn statement: Curls are back!

XOXO

Janne

»

  1. Hoi,
    Ik lees juist jouw verhaal, mag ik weten wat de kapster dan met je haren heeft gedaan? Is dit een parmanent?

    Groetjes

    • Hey!

      Ik zou eigenlijk niet weten welke permanent dit is.
      De kapster heeft al zeker niet de kleinste krullen genomen.
      Ik denk dat dit middel tot groot is.
      Om de 3 maanden heb ik de permanent opnieuw laten doen, maar dit hangt van persoon tot persoon af. Met een goede krulmousse kan hij lang houden.

      Groetjes!

  2. Wow! Super mooi! Ben al lang aan het twijfelen om een permanent te laten zetten en ik heb tegen mezelf gezegd, ik doe het niet tot ik de ideale krullen heb gevonden. Tegen mij hadden ze bij de kapper ook al gezegd dat losse krullen niet gaan, want dat dat alleen met een krultang gaat, maar dit is nu eens net wat ik zoek (maar dan met behoud van mijn frou). Beslissing genomen, alleen mijn haren eerst nog een klein beetje laten groeien =)

Geef een reactie

