Must do: photobooth

Standaard

Dag bloggers,

Gisteren ging ik naar de cinema met Dylan. Hij wou een film in 3D zien en ik had mijn zinnen gezet op de nieuwe Step up. Omdat Step up in 3D getoond werd, kwamen we goed overeen. De brilletjes hadden we al – omdat we vorige keer met Noémie Shrek 4 zijn gaan kijken -én we hadden nog 3 gratis tickets, dus eigenlijk hebben we niets moeten betalen! Ik moet zeggen, meestal vind ik de sequels maar niets, maar deze keer heeft Step up me weer verrast. Deze film is even goed. Nieuwe stijlen, nieuwe moves. Net als bij de andere twee films had ik na het kijken enorm veel zin om te dansen!
Dat maakt een dansfilm een echte dansfilm.

We waren aan het wachten op de bus, toen ik opeens naar toilet moest. We stapten het station binnen en kwamen daar uit op het eerste verdiep. Aan de deuren van het toilet hing een bordje: Nachttoilet beneden. Maar toen we beneden aankwamen, was het toilet gesloten. Daar stonden we dan, we zouden thuis wel gaan. Ik zag opeens een fotohokje staan. Zeg nu zelf, je moet toch één keer in je leven een foto hebben laten trekken in een fotohokje. Dylan en ik lieten een gekke zwart-witfoto printen, waar we allebei toch nog fantastisch opstaan!

XOXO

Janne

Geef een reactie

