Turkije!!

Standaard

Dag bloggers,

Vanacht is het zover, we vertrekken naar Turkije. Samen met Dylan vertrek ik om half3 naar Aartselaar en vanaf daar rijden we met z’n allen naar de luchthaven. Om 6 uur vertrekt onze 4 uur durende vlucht naar Turkije.

Ik kijk er wel naar uit, maar het is moeilijk om het me voor te stellen. Ik ben nog nooit op een luchthaven geweest, laat staan gevlogen. Turkije is dan al helemaal nieuw voor me. En een 5-sterren hotel is iets dat ik alleen maar in mijn dromen tegenkom. Nu mag ik dat alles meemaken, in minder dan 24 uur. Dit is zo spannend.

Het betekent wel dat jullie twee weken niets meer van me gaan horen. Ik neem mijn laptop niet mee. Twee weken aan het zwembad in de zon, geweldig! Maar daarna vertel ik jullie alles. Tot in de kleinste details.

Tot binnen twee weken!

XOXO

Janne

Geef een reactie

