Ze schrijft een boek!

Standaard

Dag bloggers,

Vandaag ging ik sinds lange tijd eens met Hannah weg.

We hadden elkaar al eventjes niet meer gezien (sinds de schooltijd, en geloof me, die ligt al ver achter me) dus zijn we vandaag naar de cinema geweest en een beetje gaan shoppen. Ik kocht eindelijk een perfecte jeans, een schooltruitje (ja, ik weet het, school ligt ver achter me) en een zwart kleedje.

Voor we onze tickets voor Knight and Day kochten, aten we iets in een bio-restaurantje op de Keyserlei. Ik was hier nog nooit geweest maar werd aangenaam verrast. De broodjes en de soep waren super lekker. Hier kom ik zeker nog terug. We waren aan het praten over onze vriendjes, onze ideeën voor de komende weken, maanden, … en opeens zei Hannah tegen me: “Ik ga een boek schrijven.” Ik stond versteld. Dit had ik niet zien aankomen. Ze vertelde me het verhaal en ik vond het geweldig. Telkens als ik denk: Nu gaat ze toch niet met iets nieuws beginnen, komt ze weer af met een splinternieuw schitterend idee. Ik ben echt benieuwd en ga zeker helpen door regelmatig een aantal hoofdstukjes te lezen en mijn reactie daarop te geven. Ze heeft haar grootste fan al gevonden!

XOXO

Janne

Geef een reactie

