@ Playa

Standaard

Dag bloggers,

Gisteren sprak ik af met mijn nicht, Liesanne. We hadden elkaar al een hele tijd niet gezien en wilden nog eens bijpraten. We hebben elkaar altijd wel wat te vertellen en dit keer gingen we iets drinken in het Steytelinck. Ik merkte voor het eerst haar bril echt op. Hij was zwart met een wit lijntje erop en ik vond hem mooi. Nu ik mijn eigen bril krijg, let ik veel meer op andermans brillen. Het was leuk om nog eens een keertje met haar af te spreken. Je familie moet je zo vaak mogelijk zien, ze zijn een deel van je en je kunt ze niet missen.

Die avond ging ik samen met Olivia, Jelle en Dylan naar Valaar à la playa. We kwamen er aan toen er nog niet veel volk was, dus konden we ons zetelen op een leuk plekje onder de tent. We kochten iets om te eten en te drinken, maar na een kommetje pikante nacho chips brandden onze monden zó hard dat we nog een drankje moesten kopen. Een hilarische fotoshoot was het einde van deze zanderige avond en fantastische dag.

XOXO

Janne

Geef een reactie

