Relax!

Standaard

Dag bloggers,

Nu relax ik. Ik ben vanmorgen overal naartoe geweest: bij de dokter, de bank, de apotheek, de ziekenkas, batterijen gaan halen voor mijn fototoestel, … Ik heb Aquamarine gezien, een film die ik gisteren had opgenomen. Mijn plan was om vanavond met een vriendin naar de cinema te gaan maar je kent dat wel, niemand is bereikbaar. Ofwel zitten ze op vakantie, aan de zee, in het buitenland, op kamp, of ze moeten gewoon een avondje thuis blijven van hun ouders. Geen paniek, ik maak er een gezellig tv-avondje van met de mama.

Ik kijk al uit naar morgen. Mama gaat met een vriendin naar Lille (je weet wel, Frankrijk) en Dylan, Noémie en ik mogen mee. Plezier en foto’s gegarandeerd, én ja, Euralille, het enige echte shoppingcenter!! Daar ben ik nog niet geweest. Dit jaar gingen we met de lerares Frans naar Lille en bezochten we alle bezienswaardigheden: L’Opéra, La Vielle Bourse, Notre-dame de la Treille, … maar het winkelcentrum is er niet van gekomen. Nu dus wel en ik ben benieuwd..

XOXO

Janne

Geef een reactie

