American Club Sandwich @ the pool

Standaard

Dag bloggers,

Vandaag werd ik verrast met een home made American Club Sandwich, gemaakt door mijn lieftallige boyfriend.

Ik kon mijn ogen er niet van af houden, 2 getoaste boterhammen met daartussen cocktailsaus, zalm, tomaat, kaas, komkommer en strasbourg. Daarop een omelet en een groen glitterstokje. Rond de sandwich lagen nog stukjes komkommer, halve kerstomaatjes, kaasblokjes, stukjes omelet en chips! Geloof me, als je het ziet, het water komt je misschien niet in de mond. Ik vond het wel geweldig lekker!

Na het eten zijn we in het zwembad gesprongen. Met deze hitte kan een frisse duik wel goed doen, hé. Spelend met de eendjes, visjes en bekertjes hadden we enorm veel plezier.

XOXO

Janne

Geef een reactie

