Haircut @ Home

Standaard

Dag bloggers,

Een uurtje geleden kreeg ik een frisse knipbeurt van de nicht van Dylan. Ze kwam het hele gezin knippen en ik kon er nog net bij.

Ik moet toegeven, ik was een beetje zenuwachtig. Als je al een hele tijd naar dezelfde kapper gaat en dan je haar laat knippen door een nieuw persoon is dat altijd even wennen.. Zo in de living voor de tv, ieder om de beurt, al kijkend naar de voetbal. Spanje tegen Duitsland. Het resultaat mag er zijn 😀 Ik ben echt tevreden. Weer een haircut overleefd! 😛

XOXO

Janne

Geef een reactie

